Tuesday, 17 January 2012

Kisah teman-teman Ku...



 Teman...
aku nak korang tau aku seronok kawan ngan korang


 Teman...
 kadangkala aku tak suka ngan perangai korang
 tapi bagi aku korang tetap kawan aku
 kawan sejati buat aku
i love u frenzz!! hehe
Teman...
 aku nak korang tau yang aku tak pernah sekali
 @sesaat pun
 benci kat korang
 kalau ada tu, mungkin kesilapan ku
 coz aku adalah insan yang khilaf
 coz diri ku bukanlah insan sempurna

teman...
 andai satu saat nanti
 korang tak lagi anggap aku sahabat
 terima kasih aku ucapkan
 kerana pernah bagi aku sedikit ruang
 untuk bersahabat dengan mu

 seikhlas hati sahabat korang
 friendship 4 ever...
happy like them ok!!


2 comments:

fyna said...

fyna singgah n follow blog nih..
#9

jemput join segmen bloglist fyna..
http://blogfyna.com/bloglist-blogfyna-2012/

norhazwani daud said...

oke2..hehe